Mobility

Liikkuvuutta ja lihaskireyksien poistoa


MOBILITY on kehon hyvinvoinnin tärkein valmennus. Liikkuvuuden lisääminen mahdollistaa paremman voimantuoton ja kivuttomamman arjen. Varsinkin liikuntaa harrastaville kehon liikeratojen luonnollisuus on tärkein yksittäinen vammoja ehkäisevä tekijä.

Tämä valmennus on sinulle, joka istut tai seisot pitkiä aikoja, kärsit niskan ja hartioiden alueen kireyksistä, selkäsärystä tai iskiasvaivoista.

Jos et ole tyytyväinen, saat rahasi takaisin! Kaikki verkkovalmennukset ovat 14 päivän 100% rahat takaisin -takuulla. Tervetuloa Spartan Academyn treenimaailmaan!

KYLLÄ, HALUAN LIIKETTÄ JA RYHTIÄ
Image
Image

Anna nivelille liikettä

Tuntuuko olo jäykältä? Huonot yöunet saattavat johtua kireyksistä kropassa. Keskittymiskyvyn puuttuminen voi korjaantua, kun keho voi paremmin. Kehittyminen treeneissä saattaa käynnistyä, kun kehon liikeradat ovat auki.

8 viikon aikana liikkuvuus paranee merkittävästi. Kehonhuollon asiantuntijan johdolla saat turvalliset ja toimivat ohjelmat parantaa omaa hyvinvointiasi kaikessa siinä, missä kehosi on mukana.

PÄIVÄSSÄ
20
minuuuttia
Kesto
8
viikkoa
Hinta
22
euroa
Image

Treenaa itsellesi hyvinvoiva selkä

Selän hyvinvointi varmistaa koko kehon hyvinvoinnin. Jos selkä joutuu tekemään sille kuulumatonta työtä, on seurauksena yleensä erilaisia kiputiloja. Olkapään ja lonkan nivelten rajoittunut liikkuvuus näkyy ja tuntuu yleensä aina selässä.

Selkärangan huollolla on mahdollista tehdä merkittäviä muutoksia hyvinvointiin. Vahvat keskivartalon lihakset ja erityisesti lonkkien ja olkapäiden alueen liikkuvuus takavat sen, että selkäranka saa toimia sille kuuluvien tehtävien parissa.

  • Selän luonnollisella liikkuvuudella voidaan korjata ryhtivirheitä
  • Välilevyjen tuottamia ongelmia voidaan korjata toiminnallisella lihashuollolla
  • Selkävaivoja on mahdollista hoitaa oikeanlaisella liikunnalla
HALUAN HYVINVOIVAN SELÄN

Mobility-valmennus antaa sinulle:

  • Kehoa avaavat lyhyet mutta tehokkaat harjoitteet
  • Liikeratoja palauttavat harjoitteet
  • Venyvyyttä ja notkeutta lisäävät harjoitteet
  • Progressiivisen 8 viikon harjoitusohjelman
  • Videokirjaston oikean suoritustavan tekemiseksi

Treeni sopii sinulle, kun:

  • Keho tuntuu jäykältä ja liikkuvuus on heikentynyt
  • Haluat saada tuloksia kuntosaliharjoittelussa ja liikunnassa
  • Haluat oheisharjoittelua varsinaisen päälajisi tueksi
  • Kärsit satunnaisesta päänsarystä, selkäkivuista, iskiassärystä, kireistä niskan ja hartian alueen lihaksista tai huonosta ryhdistä.

Pääsetkö kyykkyyn?

Lisää liikkuvuutta helpoilla tauoilla

Lisää päivääsi liikkuvuutta lisäävä tauko. Harjoitusohjelmamme on rakennettu niin, että lyhyet mutta toistettavat harjoitteet auttavat kehittymään. Muutos parempaan tapahtuu kuin itsestään!

  • Liikkuvuutta lisäävät lyhyet harjoitteet 1-5 kertaa päivässä
  • Kehonhuoltoa ja ongelma-alueiden täsmätreeniä
  • Vinkit ryhdin kohentamiseen ja ergonomiaan
TILAA VALMENNUS
TUTUSTU KOULUTTAJAAN
Image
Image

Lihaskireydet rajoittavat liikettä

Olkapään ja lavan alueen lihaskireydet vaikuttavat merkittävästi toimintakykyysi. Jos käsi ei nouse, tai nosto aiheuttaa kipua, tilannetta voidaan hoitaa liikkuvuusharjoitteilla.

Pakaroiden ja lonkan alueen kireydet vaikuttavat selässä tuntuviin kiputiloihin ja jäykkyyteen. Sopivilla harjoitteilla myös selän alue saadaan toimivaksi.

Mobility-valmennus antaa sinulle helposti ymmärrettävät treeniohjeet. Voit parantaa liikkuvuuttasi kotona tai vaikkapa työpäivän tauoilla.

TILAA VALMENNUS NYT
Image

Kokemusta ja tietoa

Kehonhuoltoa urheilumaailman huipulta

Naprapaatti Petri Halonen on kehonhuollon ja fyysisen valmennuksen ammattilainen. Hän hoitaa päivittäin asiakkaita, joiden haasteet liittyvät nivelalueiden, selkärangan tai pehmytkudosten ongelmiin.

Petri on kouluttanut satoja ohjaajia kehon hyvinvoinnin ymmärtämisessä. Hän on useiden MM ja SM tasolla urheilevien fysiikkavalmentaja, mutta myös tavallisten liikkujien kehonhuollon asiantuntija. Petrin historiasta löytyy myös Suomen alppimaajoukkueen fysiikkavalmennusta ja kansainvälistä kokemusta urheilijoiden liikkuvuusvalmennuksesta.


Koulutusvastaava, Spartan Academy

Tämän kaiken saat:

  • Kehoa avaavat lyhyet mutta tehokkaat harjoitteet
  • Liikeratoja palauttavat harjoitteet
  • Venyvyyttä ja notkeutta lisäävät harjoitteet
  • Progressiivisen 8 viikon harjoitusohjelman
  • Videokirjaston oikean suoritustavan tekemiseksi

Treeni sopii sinulle, kun:

  • Keho tuntuu jäykältä ja liikkuvuus on heikentynyt
  • Haluat saada tuloksia kuntosaliharjoittelussa ja liikunnassa
  • Haluat oheisharjoittelua varsinaisen päälajisi tueksi
  • Kärsit satunnaisesta päänsarystä, selkäkivuista, iskiassärystä, kireistä niskan ja hartian alueen lihaksista tai huonosta ryhdistä.
OSTA KOULUTUS