Strength & Barbell -ohjaajakoulutus (kevät 2020)

90,00 

Strength & Barbell -ohjaajakoulutus

Voima- ja levytankoharjoittelu ohjaajakoulutus on yhdistelmä teoriaa ja käytännön harjoittelua. Käytännön osiossa käydään läpi erilaisten levytankoliikkeiden perustekniikat sekä erilaisia liikevariaatioita ja apuliikkeitä voiman kehittämistä varten. Perehdymme myös alkulämmittelyn merkitykseen ja opettelemme rakentamaan toimivan alkulämmittelyn ennen levytankotreeniä. Koulutuksen teoriaosuuden jälkeen ymmärrät, miten voimaa kehitetään, ja miten eri voiman osa-alueiden ohjelmointi eroaa toisistaan.

Joensuu, Kuntokeskus Energy, AJANKOHTA ON VIELÄ AVOIN


Tarvitsetko luottoa?

Voit tehdä kauttamme myös luottohakemuksen.
Tutustu lisää ja täytä luotonhakulomake »

Poista
Tuotetunnus (SKU): strength-barbell-kevät-2020 Osastot: , , , , Avainsanat tuotteelle ,

Kuvaus

Voima- ja levytankoharjoittelu ohjaajakoulutus on yhdistelmä teoriaa ja käytännön harjoittelua. Käytännön osiossa käydään läpi erilaisten levytankoliikkeiden perustekniikat sekä erilaisia liikevariaatioita ja apuliikkeitä voiman kehittämistä varten. Perehdymme myös alkulämmittelyn merkitykseen ja opettelemme rakentamaan toimivan alkulämmittelyn ennen levytankotreeniä. Koulutuksen teoriaosuuden jälkeen ymmärrät, miten voimaa kehitetään, ja miten eri voiman osa-alueiden ohjelmointi eroaa toisistaan.

Levytankoliikkeiden tekniikan

  • Taka- ja etukyykky
  • Zercher kyykky
  • Perinteinen maastaveto
  • Sumomaastaveto
  • Penkkipunnerrus
  • Pysty- ja vauhtipunnerrus


Raskaiden perusliikkeiden
voimantuottoa tukevia apuliikkeitä

Erilaisia variaatioita moninivelliikkeistä ja niiden käyttötarkoituksen

Toimivan alkulämmittelyn rakentaminen ennen raskaiden perusliikkeiden treeniä

Hermotuksen ja keskivartalon aktivointi ennen tulevaa pääliikettä

 

Teoriatietoa:

  • Miten voima kehittyy?
  • Voimaharjoittelun ohjelmointi
  • Perusvoiman ja lihasmassan kehittäminen
  • Maksimivoiman kehittäminen
  • Miten valita apuliikkeet valmennettavan ohjelmaan?
  • Tempovariaatioiden, osanostojen ja isometrisen harjoittelun hyödyt maksimivoiman kehittämisessä

 


Kenelle sopii

  • Personal trainereille
  • Kuntosaliohjaajille
  • Fysiikka- ja seuravalmentajille
  • Urheilijoille ja tavoitteellisesti liikkuville
  • Kaikille levytankoharjoittelusta kiinnostuneille

Aikataulu & paikka

AJANKOHTA ON VIELÄ AVOIN
la klo 10:00-16:30
su klo 9:00-16:00

Joensuu
Kuntokeskus Energy


Maksut

NYT MYÖS OSAMAKSULLA!
Voit maksaa kurssin 1-24 erässä.
Ensimmäinen osa on varausmaksu 90 €

Ilmoittautuessasi kurssille, lisää maininta osamaksu.

Tarvitsetko maksuaikaa?
Voit maksaa koulutuksen myös osamaksuna.
Tutustu lisää ja täytä hakulomake »


Ohjaaja

Johanna Forrström